Sayfalar

5 Ocak 2010

BU... NEDİR BUU????


Arkadaşlar sizce bu nedir ????


Ben de ilk gördüğümde çok şaşırdım ,resime biraz dikkatli baktığınızda bunun bir patetes olduğunu fark edeceksiniz evet patetes ama aşka gelmiş bir patetes .


Geçen hafta komşum pazardan patetes almış eve gelince kalp şeklinde bir patetes görmüş hemen bana gösterdi bize çok ilginç geldi...


Şimdi bu patetesi koruma altına alıp derin dondurucuda saklıyoruz eeee tabi gelene gidene gösterip kalpli patetesimizle havamızı atıyoruz :)


Patetesin namı mahallenin sınırlarını aşıp yedi mahalle aşağı, yedi mahalle yukarı, komşular, komşuların çocukları, torunları, akrabaları, memleketten gelenler, köye gidenler, mahalle muhtarı, caminin imamı, sütçüsü,tüpçüsü, çöpcüsü, bekcisi,manavı,okul müdürü ve mahallenin hacı teyzesi herkes gördü yakında medyayada çıkarız eeee benim blogcu arkadaşlarımın ne eksiği var onlarda görsün deyip resmini çekip sizinle paylaşıyorum :)


Artık baya ünlü bir patetes oldu sanırım ...


Komşum bu patetesi ne kadar koruma altında tutar bilmiyorum ama ona buradan sesleniyorum ...


Komşucum sen bu patetesi sevgililer gününde enişteme pişir :))


Evvvvet var mı başka önerisi olan yorumlarınızı bekliyoruz.......


Biraz acele yorum yazın her an devlet elkoyabilir bu patetese ...

9 yorum:

GÜLSÜM dedi ki...

EVET İLGİNÇMİŞ..... EEE ARKADAŞIM BUGÜN TARİF YOKMU:))

gonuluncelezzetler dedi ki...

Gerçekten çok ilginmiş aşk nelere kadirmiş...Şu aşağıdaki kekde nefisss....
Sevgiler..

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Evet ya çok ilginç:) Sevgiler günü fikri bence süper. Daha anlamlı olamazdı...

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Gerçekten çok ilginçmiş. Pişirmek için sevgililer günü iyi bir fikir :)

GÜLSÜM dedi ki...

BENDE GİRSEM İYİ OLACAK AMA GİREMİYORUM DİYETE:))

KEYFESEYRAN dedi ki...

Ablacım gerçekten çok ilginç sevgiler

Sevil Şahin dedi ki...

ee aşkın dili diye buna derler sanırım demi fıstıgım :))

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Gercekten tam hava atilacak bir patates:)) Cok ilginc.

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

14 Şubat'ta ona münasip bir sevgili bulsak ;P

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails