Sayfalar

18 Ocak 2010

DOMATES BİBERİ




Bu domates gibi görünen aslında süs biberi ....

Bi ara komşumun balkonunda görüp çok beğenmiştim tohumlarını alıp mart ayında diktim ve kısa bir zaman sonra çıktı ama biber veremedi yaz boyunca bir türlü fide olmayı aşıp biber olamadı....

Bütün yazı fide olarak geçiren biber durdu.... durdu.... durdu .....havaların serinlemesiyle çiçek açıp şimdide biber verdi ...

Burda bi anaormallik mi var anlamadım yoksa bu bitki bu mevsimde mi yetişiyor ... sanmıyorum ama bilen varsa aydınlatırsa sevinirim...

Teşekkürler..........

2 yorum:

lezzet sefasi dedi ki...

buutn canlilarin uremeleri icin once olgunlasmasi lazim.Benim dusncem sizin fide ancak olgunlasti ve meyve verdi.
Cokda masum gorunuyor.

bilge dedi ki...

Sevgili yıldız bloğuma ziyaretiniz için teşekkür ederim.ben bahcede biber ektim yazın okadar verimli olmadı hala biber vermeye devam ediyor ocak ayında olmamıza rağmen sevgiyle..ilgimi çekti böylesini hiç görmemiştim..

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails