Sayfalar

8 Ocak 2010

KURUBİŞ

51.P.D.Ç.S.E nin bu ay evsahibesi sevgili arkadaşımız http://japoncekirdegi.blogspot.com/ kendisine kolaylıklar dilerim ve ben de katılıyorum....


Malzemeler :
3 yumurta ( birinin akını üzeri için ayırıyoruz )
1 bardak şeker
200 gr tereyağ ( oda sıcaklığında yumuşamış )
1 pk kabartma tozu
3 kaşık yoğurt
aldığı kadar un
Üzeri için :
1 yumurta akı
toz şeker
fındık
Yapılışı :
Tüm malzemeleri ele yapışmayacak şekilde yaoğuruyoruz.Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp avcumuzda yuvarlayıp önce yumurta akına sonra toz şeker batırıp tepsiye diziyoruz..
Üzerlerine bastırarak birer fındık yerleştiriyoruz...Önceden ısılıtılmış orta sıcaklıktaki fırında üzerleri pembeleşinceye kadar pişiriyoruz..
Afiyet olsun...

7 yorum:

GÜLSÜM dedi ki...

NERDESİN MERAK ETMEYE BAŞLAMIŞTIM SENİ:)) GÖZLERİM YORUMUNU ARAR OLDU:)) ELLERİNE SAĞLIK KURABİYEMİ VAR SİZDEDE...

gelibolu17 dedi ki...

canım ellerine sağlık tarifin nefis duruyor.gene bekleriz sevgiler selamlar

Sevil Şahin dedi ki...

kız bu nasıl bir isim :)) bayıldım ismine sırf ismi için mutlaka deneyecegim :))
canım ellerine saglık
sevgiyle kal

mandalincikmazi dedi ki...

Sevilcim
şöyle anlatayım sana bu kurabiyelerin ismini oğlum 2 yaşlarındayken kurabiye diyemiyordu kurubiş diyordu eee ben de o zamanlar çok gençim başkada kurabiye tarifi bilemiyorum hep bunu yapardım o da kurubiş derdi ve böylece kuribiş ortaya çıktı sonraları o kurabiye canavarı ben de kurabiye prensesi oldum :))

Şehnaz dedi ki...

HIMMM ÇOK GÜZEL OLMUŞ...DENEMEM DEREK...ŞEKER GÜZEL BİR TAT VERİYOR....ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

hunerlieller dedi ki...

çok lezzetli görünüyor kurabiyeler.elinize saglık.

tub@ dedi ki...

Ellerinize sağlık, sayfanıza etkinlikten ulaştım ve izlemeye aldım.

Sayfanız ve tarifleriniz çok güzel, bende sayfama bekliyorum

Görüşmek üzere, sevgiler

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails