Sayfalar

27 Ocak 2010

KAVURARAK MAKARNA


Malzemeler :
½ paket makarna ( tercihen küçük makarna )
2 yemek kaşığı sıvıyağ
1 yemek kaşığı tereyağ
tuz
Yapılışı :
Tereyağ bir tencerede eritip sıvıyağ eklenir...
Yağın içine makarnanın yarısı eklenir rengi kahverengine dönenedek karıştırılarak kavrulur...
Kalan makarnalarda ilave edilir birlikte bir kaç dakika daha kavrulur ve üstünü 2 parmak geçecek şekilde su eklenir ...Kaynayınca tuzu eklenir ve ocağın altı kısılarak suyu çekinceye kadar ara sıra karıştırılarak pişirilir....
Suyunu çekince ocak kapatlııp demlendirilir....
Afiyet olsun....

10 yorum:

KEYFESEYRAN dedi ki...

Ablacım çok güzel değişik olmuş eline sağlık

Asuman la dedi ki...

hiç kavurarak yapmamıştım makarnanın her halini severim zaten ellerine sağlık..sevgiler

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Ellerine saglik. Makarnaya asla hayir diyemem.

Asuman la dedi ki...

hiç kavurarak yapmamıştım,makarnanın her halini severim zaten ellerinize sağlık sevgiler..

Unknown dedi ki...

kavurarak makarnananın lezzetide besleyiciliğide içinde kalıyor ...
doğru bir seçim olmuş
eline sağlık..

SEVGİ dedi ki...

kavurarak makarnananın lezzetide besleyiciliğide içinde kalıyor ...
doğru bir seçim olmuş
eline sağlık..

Şehnaz dedi ki...

merhabalar,beni yıllar öncesine götürdün arkadaşım...bir aile dostumuzda makarnayı böyle yapardı...ve ben hayran olurdum ..daha çocuktuk..onun ne kadar farklı yemekler yaptığını düşünmürdüm...çok güzel .....

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Kavrularak makarnayı duymuştum ama nasıl yapıldğını bilmiyordum.Sizinkini deneyeceğim ellerinize sağlık.Sevgiler.Mine

lezzet sefasi dedi ki...

Bende cok yaaprim bunu.Uzerine rende kasar da serperiz offff.Ellerine saglik canim.
Sevgiler,
Sefa

SİNEM dedi ki...

selamlar, suyunu koyup haşlanmaya bıraktığınızda birde içine bir tane tavuk suyu tablet atarsanız yemede yanında yat, harika oluyor..

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails