Sayfalar

21 Ocak 2010

TOPUKLU BEBEK AYAKKABILARI



ABD ve İngiltere'de altı aylık bebekler için üretilip satışa çıkarılan topuklu ayakkabı reklamı, bebekleri "seks objelerine dönüştürdüğü" gerekçesiyle ebeveynleri çileden çıkardı İngiliz Daily Mail gazetesinin haberine göre bebekler için pembe ve siyah renklerin yanı sıra zebra ve leopar desenli olarak da piyasaya sürülen topuklu ayakkabılara, İngiliz anneler tepki gösterdi. Bazı anneler, "Yüksek topuk seksi bir objedir ve kesinlikle çocuklar için değildir" derken, ayakkabıların İngiltere'deki satış temsilcisi olan ve 14 aylık kızı bulunan Julia Taylor, ayakkabıların sadece "eğlenceli" olduğunu belirtti. Taylor, topukların yumuşak materyalden yapılmış olmasının da birçok ebeveynin fikrini değiştirdiğini öne sürdü.
alıntıdır.
Siz ne düşünürsünüz bilmem ama bence hoş değil....

10 yorum:

BAL TATLISI dedi ki...

bencede görüntü şirin görünsede bebekler için hem hoş değil hemde sağlıksızdır diye düşünüyorum.birde bebeklerin büyük gibi görünmelerine katılmıyorum çünkü her şey zamanında güzel yani bebek bebek gibi güzel ne gerek var onları genç kız gibi göstermeye

nohut oda dedi ki...

onlar henuz bebek daha dogru durust yuruyemezken ne alaka,ne bılsınler topuklu ayakkabıyı..
kesınlıkle zorla dıkte ettırılmeye calısılan bır obje..

Dalgaları Aşmak dedi ki...

ne yapacaklarını şaşırdılar...

safiyenin mekanı dedi ki...

arkadaşlar kesinlikle size katılıyorum hiç hoş deyil. bu arada bi sorunum var rofilimi paylaş dememe ramen neden profil resmim görünmüyo anlayamadım blogda çok yeniyim yardımcı olursanız sevinirim

adadoksan dedi ki...

Bence hoş değil bile hafif kalıyor. Neden insanlar bebeklerini maymun etmek isterler ki
hiç anlamıyorum.Zaten zamanı gelince istedikleri gibi topuklusunu da topuksuzunu da giyerler. Küçücük bebe ne anlar topuktan.

Sevil Şahin dedi ki...

kesinlikle katılıyorum önce ay çok şirin dedim ama sonra düşünce o kadar piskopat varken bunları yavrularımıza giydiremeyiz evet bencede dediğin gibi obje olarak görürler ve hiç hoş degil
ben olsam asla giydirmem

KEYFESEYRAN dedi ki...

Ayyyyyyyyyy düşünemiyorum bile Allah korusun onlar bebek bebek anlamıyorlar galiba pu diycem sadece onlara

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

ay inanamıyorum kızımın yağında böyle bir ayakkabı çok komik olur herhalde :))

NzN dedi ki...

İnsan neden bebeğine kalkıp da bunları giydirmek ister ki!
Bence saçmalığın daniskası!

Adsız dedi ki...

Zorla giydirmiyolar herkesin keyfi bilir

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails