Sayfalar

30 Ocak 2010

MİM



Sevgili arkadaşım Aynur http://papatya68.blogspot.com/ beni mimlemiş biraz geçikmeli olarak sorularını cevaplıyorum...

S-1)Bloğunuzu ne zaman açtınız?
*Bu bloğumu 19 Kasım 2009 da açtım ...
S-2)Bloğunuzda işlediğiniz konular nelerdir?
*Yemek,pasta,çörek,börek,gezdiğim gördüğüm yerler ve ilginç bulduğum her şey......
S-3)Bloğunuzla ilgili düşünceleriniz nelerdir?
*Bloğum iş ile ev arasında dünyaya açılan pencere....
S-4)Bloğunuzda yazdığınız ilk yazı nedir?
*Sebzeli kiş.....
S-5)Sizi izlemeye alan ilk kişi kimdir?
*Hatırlamıyorum desem :(
S-6)İlk yorum yazan kişi kimdir?
*http://muhteremleafiyetle.blogspot.com/
S-7)En çok yorum alan yazınız?
* Bodrum kurabiyesi ( zeytinyağlı )
S-8)Beğendiğinizi düşündüğünüz yazınız?
*Yazılarımım hepsini beğenerek paylaşıyorum...
S-9)Tarafınızdan düzenlenen etkinlik?
*Henüz yok
S-10)Katıldığınız etkinlikler?
*Davet aldığım her etkinliğe katılmaya çalışıyorum..
S-11)Katıldığınız yarışmalar?
*http://softbowlsilikonkekkaliplari.blogspot.com/
S-12)Kaç üyeniz var(izleyen)?
*Bu gün 69 oldu :)
S-13)Toplam yazı adediniz kaç?
* 71 bu yazıyla birlikte 72 oldu....
S-14)Hergün ziyaret ettiğiniz blog ve siteler?
* Tüm arkadaşlarımı zamanım yettiği müddetce ziyaret etmeye çalışıyorum...
S-15)Bloğunuzun size kazandırdıkları?
*Güzel dostluklar,bilmediğim bir çok şey ,yenilikler vs. vs.....
S-16)Bloğunuza bu ismi neden taktınız?
*Bu soru profilimde yazılı zaten ama ben yinede cevaplıyayım...
30 yıl sonra çocukluğumun en güzel yıllarının geçtiği Bodrum'da eski mahallemize ve evimize gittiğiminde o zamanlar bir adı sanı olmayan sokağa "mandalin çıkmazı " ismini verdiklerini görünce bu isim bana çok hoş geldi ve eski günlere özlemimden bloğuma bu ismi verdim .....
Teşekkür ederim arkadaşım umarım geçte olsa sorularını cevapladım :))

1 yorum:

AYNUR dedi ki...

selaaaam:))
yıldızcığım çok teşekkür ederim canım cevapladığın ve samimiyetin için ayrıca havuçlu kek de nefis olmuş dilekciğimin ellerine sağlık dilek artık blog kullanmıyor sanırım neden bıraktı??merak ettim selam söyle canım

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails