Sayfalar

14 Ocak 2010

SARMISAK PATLATMASI



Malzemeler :

Sarmısak

zeytinyağı

tuz

Yapılışı :

Kapaklı bir küçük bir sahana sarmısakları kabuklarını soymadan taneleyip koyuyoruz...

Üzerine sarmısakların miktarına göre zeytinyağı ve tuz ekleyip kapağını kapatarak ara sıra çalkalayarak patlatıyoruz bu işlem 3-5 dakika arası sürebilir..( Nar gibi kızarması gerekiyor )

Soğumadan sarmısakları uç kısmından tutup kabuklarından dişimizle sıyırarak yiyoruz..Arasıra severseniz yağınada ekmek bandırabilirsiniz...

Afiyet olsun.....

8 yorum:

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Sarımsağı çok severim alatımda o kadar güzelki canım çekti...Nefiss ellerine sağlık...
Sevgiler...

GÜLSÜM dedi ki...

çok ilginçhiç duymamıştım.... ben severim sarımsak yemeyi ama kokuyor ... böyle kokmaz hem

KEYFESEYRAN dedi ki...

Sarmısak pişincede vitamini kaybetmezmiş bende kebabını yapıyorum aynen blogumdaki soğan kebabı gibi hemen bunu da deniycem ellerinize sağlık

nohut oda dedi ki...

sarımsağı çok sevenlerdenım bende,her yemeğe katıyorum ,buda enteresanmış,bol kokulu hohhhh:)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Sarımsak vazgeçilmezlerimdendir.Ama ilk defa duydum,közlemeside güzel olur.Size bu tarif için çok çok teşekkür ederim.Gönlüm gönlüme yakın geldi,artık sarımsak kardeşi ilan ettim sizi,Saygı ve sevgiler benden......

lezzet sefasi dedi ki...

ilginc bir tarif, guzel oldugundan eminim,birde koy ekmegi ile yenirse offff harika olur.
ellerinize saglik.
Sevgiler,
Sefa

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Bu nasıl güzel ve ilginç bir tarif böyle. Lezzet Sefası'na katılıyorum köy ekmeğini banacan yağına, ooohhhh mis mis mis!

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşım çok ilginç geldi bana mutlaka denicem her türlüsü çok faydalı doğal antibiyotik herkese şifa olsun sevgiler www.nesice.blogcu.com

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails