Sayfalar

26 Ocak 2010

PEDOMETRE * ADIM SAYAR * ADIM ÖLÇER

Nedir pedometre ?
Bir çeşit sayaçmış.....
Bir tane edinmeyi düşünüyorum var mı aramızda kullanan tavsiye edebilecek biri :)




Attığınız adımı sayan, atılan bu adımlar sayesinde kaç kalori yaktığınızı, kaç kilo verdiğinizi ve kaç km yürüdüğünüzü ölçen bir cihazdır.



ÖZELLİKLERİ



0 dan 99999 a kadar adım sayar
Mesafe sayar
Kilometre sayar
Kalori sayar
Çok hafif şık bir dizayn
Lcd ekran göstergeli digital ekranlı adım sayar
Belinizdeki yürüme ve koşma hareketlerini sayar
Pantolon kemerine monte edilerek kullanılabilir
Kemere takma klipsiyle rahatça kemere takın
Hem saydığı adımı mil olarak gösterir
Hem de km olarak
Ayrıcane kadar kalori harcadığını gösterir
İstediğinizde bütün verileri reset tuşuyla silebilirsiniz
Soldaki küçük tuş silme, sağdaki büyük tuş verileri görmeye yarar
Saat piliyle çalışır.

7 yorum:

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Yıldız,
Bu tanıttığın aleti kızım çok istiyordu.
Fakat Sirkeci dahil aramadığımız yer kalmadı.
Çoğu satıcı "o da ne?" diye sordu
: )
Sanırım bu aleti tıbbi cihaz satan yerlerde bulabiliriz.

KEYFESEYRAN dedi ki...

Çok güzel birşey ama nerde satılır ki bu alırsanız mutlaka bilgi edinmek isteriz sevgiler

Sevil Şahin dedi ki...

reklam mı kız ??

KEYFESEYRAN dedi ki...

Ablacım cemile harran evlerini işleten ailenin kızı cemile tam 6 dil bilen bi kız orad turistler gele gide öğrenmiş cemilenin bi çok da taliplisi var çinliler,japonlar cemileyi istiyor ama babası çok büyük bir meblağ başlık parası koymuş kıza kimsenin gücü yetmiyor.Cemile tabi anlattığım gibi para basıyor dudduğu yerden Turcell reklamlarında da oynuyor urfada bilbordlarda boy boy resmi var inşallah nasip olrda gelirseniz,başım üstünde yeriniz var götürürüm sizleri sevgiler

NzN dedi ki...

Hepsiburada.com'dan alabilirsiniz.

Buyursunlar:
http://www.hepsiburada.com/search.aspx?sText=ad%c4%b1m%20sayar

Adsız dedi ki...

Bu, okumak için bu paylaşımı için teşekkür ederim güzel bir makale vardı.

Adsız dedi ki...

Büyük, ben ne buldum ben ekledim oldu lookin için

Bookmark and Share
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails